Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Україна
+38(068)365-365-3 +38(066)999-851-1 Замовити дзвінок

Доставка і оплата

Шановні покупці, у вас є можливість обирати та замовляти товар на сайті інтернет-магазину Пан Ковбаскін цілодобово 7 днів на тиждень.

Прийом замовлень нашими консультантами здійснюється:

По телефону - с понеділка по п'ятницю з 09:00 до 17:00.
On-Line замовлення приймаються - цілодобово!

Після ухвалення від Вас замовлення з вами обов'язково зв'яжеться наш менеджер:

1. Підтвердить прийняття замовлення;

2. Підтвердить ціну та наявність товару на складі;

3. Узгоджує час та місце отримання товару.

Замовлення доставляються службою доставки "Нова Пошта" по всій території України на найближчий склад.

Список відділень "Нової Пошти" можна переглянути тут.

Вартість доставки залежить від ваги посилки і в середньому становить від 50 гривень (докладніше ознайомитися з тарифами Нової Пошти можна тут).

Термін доставки від 1 до 3 днів залежно від розташування замовника. Надсилання замовлень відбувається в день оплати до 13-00. Якщо оплата відбулася після - то наступного дня.

Оплата

Після оформлення замовлення наш менеджер надсилає Вам SMS-повідомлення, в якому будуть реквізити на оплату. Як тільки надходять кошти – ми надсилаємо вам ваше замовлення. Або ми можемо надіслати посилку післяплатою, тобто ви оплачуєте ваше замовлення при отриманні посилки у відділенні Нової пошти згідно з тарифами. Ви оплачуєте доставку (вартість залежить від ваги посилки) та комісію за післяплату: вартість послуги на Новій Пошті - 20 грн +2% від суми товару.

Оплата на картку:

Оплата замовлення здійснюється лише після підтвердження менеджером вашого замовлення.

Розрахунковий рахунок - UA753515330000026008052158114 

(ФОП Федорова Г.Б ЄДРПОУ 3163507007 )

Призначення платежу: cплата за товар або номер заказу.

Повернення  або обмін товара:

ТОВАР НЕ ВІДПОВІДАЄ ЯКОСТІ, ЗАЯВЛЕНОМУ ВИРОБНИКОМ

Якщо покупець у товарі виявив дефекти, протягом двох тижнів він має право вимагати заміну або повернення своїх грошей. Заміна може здійснюватись на аналогічний товар такої ж марки чи іншої. У разі різниці в ціні на користь Клієнта компанія «Пан Ковбаскін» того ж дня перераховує різницю на картку покупця. Якщо товар дорожчий, різницю доплачує Клієнт.

ТОВАР НЕ ВЛАШТУЄ КЛІЄНТА

Якщо товар не влаштовує покупця за кольором, формою, розміром, або з'ясувалося, що з якихось причин він не підходить для використання, протягом 14 днів його можна змінити або попросити повернути гроші. Але тільки з умовою, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, заводську упаковку і всі документи, що додаються.

Инструкція про оплату:

Приват Банк:

Увійдіть в меню послуг і виберіть пункт " Платежі" або " Перекази"

 

 

Виберіть "За реквізитами", введіть номер рахунку з смс і натисніть " Продовжити"

 

Якщо рахунок вказано вірно, автоматично завантажаться дані одержувача, перевірте їх, введіть суму з смс і підтверддіть платіж.

 

МоноБанк:

Натисніть "Інші платежі"

Натисніть "Платіж за IBAN"

 

Введіть номер з смс і натисніть " Створити платіж"

Введіть суму з смс, натисніть " Далі", перевірте дані і підтвердіть платіж.

Інші банки:

1. Виберіть " Платежі".

2. Натиснить " Платежі за реквізитамі".

3. Введіть номер рахунку з смс і створіть платіж.

4. Введіть сумму з смс, перевірте дані і підтвердіть платіж.

Бажаємо Вам вдалих покупок!
З повагою колектив інтернет-магазину "Пан Ковбаскін".